کاروان حج حبیب

کاروان حج 17796 استان تهران به مدیریت حاج حبیب قوامی

کاروان حج حبیب

کاروان حج 17796 استان تهران به مدیریت حاج حبیب قوامی

کاروان حج حبیب
بایگانی
سوره قرآن

ابزار نظر سنجی


با تو ای فاطمه جان وقت ملاقات من است       رویت ای یار علی، قبله ی حاجات من است

بر لب خونی من، زمزمه ی یا زهراست            نامت آرام د ل و رمز فتوحات من است

وقت تنهایی من یاور و یارم بودی                  بر تو ای دخت نبی فخر و ومباهات من است

عاقبت شان نزول من و تو شد تاویل               سیلی، آیات تو و زخم سر، آیات من است

من و این چهره ی خونین، تو و آن روی کبود    یعنی ای یاس علی، روی تو مرآت من است

سر و پهلوی شکسته، دل و این دیده ی خون    آن علامات تو و این هم علامات من است

سجده گاه من و تو، هر دو به خون آغشتند       چه شبیه همه حالات تو حالات من است

تو به دیوار و در افتادی، من در محراب           این هم امضای قبولی عبادات من است



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۵
مدیریت کاروان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی